Veelgestelde Vragen

Leveren

Wat zijn de levertijden?

Bij de artikelen worden de verwachte levertijden vermeld. Indien de levertijd afwijkt van de vermelde verwachte levertijd nemen wij per ommegaande via telefoon of mail contact met je op.

Bezorgen jullie ook gratis?

Ja, orders met een grootte boven EUR 90 excl. BTW bezorgen wij normaliter gratis door geheel Nederland en België. Onder dit bedrag rekenen wij EUR 6,50 excl. BTW verzend- en administratiekosten. Hiervan uitgezonderd zijn volume-, lengte-, hoog gewicht- en pallet zendingen. Voor lengte zendingen wordt altijd EUR 7,50 excl. BTW in rekening gebracht indien langer dan 0,9 meter. Voor lengtes langer dan 1,2 meter wordt altijd 14,50 excl. BTW in rekening gebracht. Voor volume-, hoog gewicht en pallet zendingen, zendingen die niet per postpakket kunnen worden verstuurd, geldende afwijkende transportkosten en wordt contact met u opgenomen.

Leveren jullie door heel Nederland en België?

Ja, we leveren via UPS door geheel Nederland en België.

Leveren jullie ook aan particulieren?

Particulieren kunnen niet bij About Supply berstellen. Voor bestellingen is een KvK (Nederland) of BTW (Belgie) nummer vereist. Voor particuliere klussen wordt verwezen naar About DIY (www.aboutdiy.nl).

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Degelijk verpakt en met eigen herkenbaar tape. Wij versturen alle pakketten via UPS. Je pakket is via track en trace te volgen.

Kan ik de bestelling ook afhalen?

Ja, dat is mogelijk. Je bestelling kan worden opgehaald in Leiden, Lammermarkt 3, 2312 CK Nederland.

Kan er ook op een afwijkend afleveradres afgeleverd worden?

Ja, dat kan bij de bestelling opgegeven worden.

Ik heb betaald en nog steeds niets ontvangen?

Vervelend, maar stuur ons een mail en we gaan het uitzoeken (). Uiteraard kan je ons ook bellen op +31 85 4855414.

Producten

Op welke manieren kan ik producten in de site vinden?

Via de normale menustructuur in de boven- en zijbalken en via de zoekmachine bovenin.

Wat is de snelste manier?

De zoekmachine, deze zoekt op productnaam, artikelnummer, EAN-code, fabrikant, kenmerken enz.

Ik kan een product niet vinden, wat nu?

Neem gelijk contact op via mail of telefoon.

Leveren jullie alle merken?

Ja, wij leveren alle merken. Indien nodig een alternatief.

Kan ik ook producten bestellen die niet op voorraad zijn?

Ja, About Supply voert niet alleen voorraad artikelen, maar ontsluit online complete leveringsprogramma’s van fabrikanten. Bij de artikelen worden de verwachte, gemiddelde levertijden aangegeven, maar juist omdat we de product assortimenten integraal ontsluiten kunnen sommige artikelen ook bij de fabrikant een afwijkende levertijd hebben. Indien dit zo is, nemen wij per ommegaande via mail of telefoon contact met je op.

Kan ik ook alternatieven vinden voor een product?

Ja, indien mogelijk zijn deze al door ons aangegeven.

Kunnen jullie ook gerelateerde producten laten zien?

Ja, indien mogelijk zijn deze al aangegeven.

Hoe werkt het met garantie?

Wij hanteren de standaard fabrieksgarantie. Je kan een niet werkend artikel laten meenemen bij aflevering van een order. Een aanvraagformulier vindt U bij ‘garantie en reparatie’.

Klant worden

Wat voor klanten heeft About Supply?

About Supply is een B2B omgeving, we helpen zakelijke kopers, geen particulieren. U heeft een KvK (Nederland) of BTW (Belgie) nummer om te kunnen bestellen. Particuliere klanten kunnen bestellen via About DIY (www.aboutdiy.nl).

Hoe kan ik klant worden?

Je kan direct een order plaatsen en betalen via de aangegeven betalingsmethode.

Kan ik een account aanmaken?

Ja, dat kan en maakt de volgende bestelling eenvoudiger omdat de gegevens al bekend zijn.

Betalen

Welke vormen van betalen zijn er?

Naast vooruitbetalen zijn iDeal en op rekening de standaard mogelijkheden voor Nederland, voor België zijn dat vooruitbetalen, Bancontact, Sofort Banking en op rekening. Bij op rekening orders moeten wij een krediet check uitvoeren.

Betaal ik verzendkosten?

Voor reguliere pakket zendingen tot EUR 90 excl. BTW rekenen wij EUR 6,50 excl. BTW verzend- en administratiekosten. Voor artikelen met een lengte van meer dan 0,9 meter wordt altijd EUR 7,50 excl. BTW verzendkosten in rekening gebracht. Voor artikelen met een lengte van meer dan 1,2 meter wordt altijd EUR 14,50 excl. BTW verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestelling van grotere lengtes, volumes en gewichten gelden andere, pallet tarieven.

Indien ik een bestelling annuleer, hoe ontvang ik dan mijn geld terug?

Bij een annulering binnen 14 werkdagen of na een verwerking van je retourzending ontstaat een tegoed. De leveringskosten van een verzonden pakket worden niet terugbetaald. De kosten van het retourneren zijn voor de afzender. Het artikel en verpakking dienen onbeschadigd en ongebruikt en ter beoordeling aan About Supply aangeboden te worden. Voor het verwerken en terugleveren van retouren naar de fabrikant kan About Supply retourkosten in rekening brengen. Binnen 30 werkdagen wordt het resterende tegoed voldaan.

Facturen

Waar kan ik terecht met vragen over mijn factuur?

U kan een rechtstreekse mail sturen naar .

Betalen jullie een creditnota zelf terug?

Ja die betalen wij per ommegaande, uiterlijk binnen 30 dagen terug.

Service

Wat moet ik doen indien een order niet compleet is?

Direct contact opnemen met onze klantenservice via mail () of telefoon (+31 85 4855414).

Ik heb mijn order niet ontvangen, wat nu?

Direct contact opnemen met onze klantenservice via mail () of telefoon (+31 85 4855414).

Kan ik goederen retourneren en hoe?

Dit kan via een aanvraagformulier. Bij retouren kunnen retourkosten in rekening worden gebracht.

Hoe kan ik me aanmelden voor de digitale nieuwsbrief?

Het aanmelden kan via de aanwezige link in de site.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Zie de bijgevoegde link naar de leveringsvoorwaarden.

Heb ik garantie?

Ja, wij geven de volledige fabrieksgarantie en werken met een optimale service. Wij dienen voor garantie de goederen ter beoordeling aan de fabrikant aan.
Indien er geen duidelijke fabrieksgarantie vermeld is, geldt een termijn van 1 jaar.
Er is géén recht op garantie bij onkundige montage, slijtage door gebruik, gebreken voortkomend uit verkeerd gebruik van het product en van buiten komend onheil zoals waterschade, schade ontstaan door vallen en blikseminslag. Daarnaast dien je de gebruiksinstructies, houdbaarheidsdatum en andere voorwaarden en toepassingen in acht te nemen.